De ce inca ne mai pacalim unii pe altii si facem lucruri de mantuiala? Am o poza si un filmulet pentru voi,dar inainte sa le vedeti,poate ati reusi sa imi clarificati aceasta dilema! De ce ne prostim intre noi...? As continua sa pun intrebari,dar am gasit un raspuns! Pentru ca ne permitem unii altora! Nu suntem indulgenti,nu suntem rabdatori,suntem pur si simplu lenosi si nepasatori! Stiu ca mai sunt si exceptii,dar daca 10 oameni sunt intr-un fel anume,il vor schimba dupa ei si pe al 11-lea.
M-am nimerit sa fiu astazi pe strada Dr. Telemac din Focsani (cea care trece prin dreapta Inspectoratulu Scolar si da in Pictor Grigorescu),iar muncitorii de la CUP munceau cu drag si spor,dar mai intai permiteti-mi sa va descriu peisagiul: o strada plina de gauri,o strada care nu prea a cunoscut asfaltul,ci doar placi de beton gaurite,o strada care se transforma in iaz la fiecare ploaie,o strada pe care trotuarele sunt prea inguste,iar parcarile inexistente. Acum perimiteti-mi sa va descriu si intriga,pentru o mai buna intelegere a desfasurarii actiunii...Adi Mangu