O harta de circa 20 de metri patrati este expusa pe tavanul Facultatii de Geografie din Bucuresti. Cristian Cazacu, elev in clasa a VII-a la Scoala "Anghel Saligny" din Focsani, vrea sa intre in Cartea Recordurilor. Acesta a lucrat vreme de circa 14 luni la o harta a mapamondului de 20 de metri patrati, care a fost expusa recent pe tavanul Facultatii de Geografie din Bucuresti. Asociatia "Pe Aripile Cunoasterii" l-a sprijint pe baiat in demersul sau, vazand in pusti un real talent care trebuie incurajat. "Am lucrat la harta cam un an si doua luni si imi doresc sa intru in Cartea Recordurilor cu ea, aceasta masurand circa 20 de metri patrati. Este foarte mare, facuta de mana. De regula lucrez seara pentru ca atunci imi vine inspiratia, iar ca sa fac harta unei localitati de dimenisiuni reduse imi ia cateva ore. E un vis implinit faptul ca am reusit sa expun mai multe harti la Bucuresti prin intermediul asociatiei si ca toti studentii si profesorii imi pot vedea lucrarile. La un moment dat mi-ar placea sa devin profesor universitar", ne-a spus Cristian...Ziarul de Iasi